Friday, April 8, 2016

invicible

Assalamualaikum.

my mom don't like u she likes everyone. hmmm intro yang agak mengganggu sereblum aku. hahaha.

sebenarnya hatiku sedang dilanda kesedihan yang amat dahsyat. mana tidaknya, gadis yg kusayang selama beberapa tahun ini, kini pergii..! huhu

tapi dia bukan tinggalkan aku lah, celakanya pemikiran korang. dia pergi praktikal di hospital dan aku masih ada 3 semester lagi.

rumah yg dulu riuh dan gamat dengan telatah dia, sekarang tak lagi. hanya sunyi mengisi. tilam yg dulu berkongsi berhimpit, kini terasa luass sgt tanpa kau disisi. petiais yg dulunya penuh dgn jajan, sekarang tggal lah bongkah sisa2 kulat dan kulapuk. haii teruk nau roman petiais aku ni.

rumah yg dulu ceria, kini mcm rumah puaka. ruang tamu, dapur, toilet, celah pintu, bwh sinki, atas almari...semuanyaaaa ku terngiang ngiang kelibat wajahmu. malah di sudut siling pun aku ternampak nampak akan dirimu. ahhhhh dah macam rupe hantu pulak aku drscribe dirimu sayang.

tapi apakan daya, engkau terpaksa berjauhan dr aku. tp aku rasa kehilangan kau sb engkau dh kurang luangkan masa dgn aku. bila aku pergi lwt kau, excited kau tu aku tak feel sayang. kenapa ya?. borak dgn aku pun hidup segan mati tak mau. tambah pula engkau letih dan otomatik tidurmu awal dr biasa. so aku masih rasa lonely walaupun kita dekat detik itu. kau dh lain. hmmm

hari ni aku pegi ambil kau dan bawa kau pulang sb esok kau cuti. aku sedih dan terjatuh juga air mata ni wlaupun dh pksa untuk tahan. tp kau cakap " jgn lah menangis sekarang, nanti lama2 sayang tu dh bkurang"... hmmm aku cuma sedih, rinduu dengan kau sayang..sekarang kau tido, aku sepi lagi..hmmm igtkan boleh luangkan masa sama2. but its ok darling, i got it u are exhausted. sleep tight. jumpa dalam mimpi ya hehe T_T




No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen , nasihat , carutan mahupun makian anda disini ...kalau mahu.